Skolstarten

Den 19 augusti börjar skolan och eleverna möter upp sin klass och mentor på skolgården enligt nedan. Skollunch serveras.

Förskoleklass: kl. 8.30 mentor Erik & Anki - samling på skolgården vid ingång H.
Inskolning sker första dagen (19/8), kl 8.30-12.00. Det betyder att föräldrar deltar. Finns ett behov av fler dagar, prata med personalen.

Årskurs 1: kl. 8.30 mentor Camilla – samling på skolgården vid ingång H.

Årskurs 2: Kl. 8.20 mentor Madeleine - samling på skolgården vid ingång H.

Årskurs 4: kl. 8.20 - samling på skolgården utanför entrédörren i huskroppen mot Tiundagatan/Ringgatan.

Årskurs 5: kl. 8.30 -samling på skolgården utanför entrédörren i huskroppen mot Tiundagatan/Ringgatan.

Årskurs 6: kl. 8.40 - samling på skolgården utanför entrédörren i huskroppen mot Tiundagatan/Ringgatan.

Årskurs 7: kl. 8.50 - samling på skolgården utanför entrédörren i huskroppen mot Tiundagatan/Ringgatan.

Årskurs 8: kl. 9.00 - samling på skolgården utanför entrédörren i huskroppen mot Tiundagatan/Ringgatan.

Årskurs 9: kl. 9.10 - samling på skolgården utanför entrédörren i huskroppen mot Tiundagatan/Ringgatan.

Första skoldagen slutar:
- Förskoleklass slutar kl 12.
- Klasserna 1-9 slutar kl 13.

6 augusti 2019